آموزش طراحی لباس و الگو

  • ۰
  • ۰

زمان طراحی و الگوکشی به صورت دستی بر روی کاغذ به زودی سر خواهد آمد. طراحان دیگر نیازی به دست گرفتن مداد، پاستل، قلمو و هر وسیله برای کشیدن ایده ذهنی خود روی کاغذ نخواهند داشت. الگو کشیدن دیگر نیاز به خط کش و کاغذ و پلاستیکهای مخصوص الگو کشی ندارد. حال سوال اینجاست که قرار است چه چیزی جایگزین موارد بالا گردد و آیا این تغییر قرار است کار را برای ما راحت کند یا دردسر مارا بیشتر نماید.

با مطالعه بیشتر و بررسی روند رشد علم به مفهومی به نام سینگولاریتی بر می خوریم. مفهومی که به ما این نکته را یادآور می کند که هر سال ندازه علم نسبت به سال قبل دو برابر می شود و زمانی خواهد رسید که هوش مصنوعی ساخته بشر از هوش انسان فراتر خواهد رفت. این رشد به آموزش می دهد که شرط بقا در کسب و کارها سوار بودن بر موج پیشرفت تکنولوژی خواهد بود.

باید بدانیم که رشد تکنولوژی در دنیا در صنعت مد و پوشاک نیز تاثیر به سزایی خواهد گذاشت. طراحی نیز به عنوان گام نخست در این صنعت درگیر این تکنولوژی خواهد شد. استفاده از تجهیزات جدید در خلق ایده به ما کمک خواهد کرد که ایده های خود را سریع تر و دقیق تر به منظر ظهور و کالا تبدیل نمائیم.

با آموزش دیدن نحوه کار کردن و بهره بردن از نرم افزارها و سخت افزارهای مبتنی بر تگنولوژی و استفاده از حوزه hogh tech می تواند ما را از سایر رقبا متمایز نماید. نرم افزارهایی از قبیل Marvelous Designer و CLO 3D با کمک سایر نرم افزار های گرافیکی از جمله PhotoShop و Illestrator می تواند ما را در کشیدن آنچه در ذهن داریم با دقت و کیفیت بالا یاری رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی